Kidy.pl rozszerza ofertę produktów dla niemowląt i dzieci

150x110

Verco - wyłączny przedstawiciel marki Humana w Polsce, rozszerza ofertę swojej nowoczesnej platformy e-commerce o akcesoria i kosmetyki dla niemowląt i dzieci.

Sklep internetowy Kidy.pl oferujący mleka, kaszki i inne produkty spożywcze dla niemowląt i dzieci marki Humana wychodzi naprzeciw wymaganiom rynku i licznym sugestiom swoich Klientów tworząc kolejne działy i przeobrażając się stopniowo w e-sklep mający w swoim asortymencie wszystkie niezbędne produkty do pielęgnacji i żywienia najmłodszych.

Przed świętami Wielkanocnymi do sklepu zostały wprowadzone kosmetyki dwóch cieszących się dobrą opinią marek - Bubchen i Bambino, a kilka dni temu ofertę sklepu rozszerzono o akcesoria dla dzieci firm: NUK, AVENT oraz Canpol Babies.

Już teraz w Kidy.pl można kupić nie tylko kaszki czy mleka Humana, ale także kubeczki, smoczki i buteleczki dla niemowląt. Rodzice znajdą tu także akcesoria dla trochę starszych dzieci, które już zaczynają same jeść- m.in. sztućce, talerzyki czy miseczki.

W ramach promocji nowych brandów w Kidy.pl ceny kosmetyków i akcesoriów dla niemowląt i dzieci zostały obniżone nawet o 30%. Ponadto na blogu http://bajkorada.blogspot.com organizowany jest konkurs, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody - kosmetyki Bubchen, Bambino oraz produkty Humana. Już wkrótce planowany jest kolejny konkurs - promujący akcesoria dla dzieci, w tym smoczki i butelki.

Jednak to nie wszystko. „Kidy.pl nie zapomni o Dniu Matki i Dniu Dziecka- planowane są kolejne atrakcje dla klientów Kidy.pl. Dlatego warto zapisać się do naszego newslettera oraz śledzić naszego bloga, gdzie na bieżąco informujemy o wszystkich akcjach i promocjach" – mówi Agata Chmielewska Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej.

E-sklep Kidy.pl powstał w drugiej połowie 2008 roku, a rosnące wymagania użytkowników sieci oraz ciągły rozwój brażny e-commerce skłoniły firmę Verco do stworzenia systemu dostosowanego do aktualnych standardów w sklepach internetowych.

Wprowadzone zmiany mają na celu zapewnienie klientom wygodniejszej i bardziej funkcjonalnej formy zakupów internetowych, dzięki m.in. możliwości składania zamówień bez konieczności rejestracji oraz zaawansowanemu systemowi filtrów wyszukiwarki.

W czasie projektowania sklepu, zarówno jego funkcjonalności jak i wyglądu, uwzględniono możliwość rozszerzenia asortymentu w przyszłości. Stąd też kolejnym etapem rozwoju sklepu i celem firmy było wprowadzenie do oferty nowych produktów niezbędnych do pielęgnacji i opieki nad dzieckiem. Sklep wciąż się rozwija i jest otwarty na wszystkie sugestie swoich klientów.

***

Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce. Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.

Więcej informacji w serwisie
www.humana.pl.  www.mamajestkobieta.pl  www.bezpiecznywozek.pl

*** 

Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych - Femisept URO. Nowością w ofercie jest suplement diety dla kobiet - Trivagin.

Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.kidy.pl www.mosbito.pl  www.polkaintymnie.pl